مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-29سياسي

جسارت به قرآن و مرجعیت شیعه از روی استیصال است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به دو اقدام جسارت آمیز نسبت به قرآن و مقام معظم رهبری طی چند هفته اخیر گفت: جسارت به قرآن و مرجعیت شیعه از روی خشم و استیصال است و نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

- محمد حسین زاده در گفت وگو با ایسنا در واکنش به آتش زدن قرآن توسط فردی معلوم الحال در یک کشور اروپایی اظهار کرد: اتفاقی که در یکی از کشورهای اروپایی رخ داده، هر چند سال یک بار توسط یکی از کشورهای غربی تکرار شده و به ساحت قرآن جسارت می شود.

این اتفاق دارای سابقه تاریخی بوده و به نظرم این گونه می توان گفت که از وقتی حضرت رسول اکرم(ص) به نبوت مبعوث شدند، کفار و مشرکان تمام تلاش خود را کردند که مقابل نشر اسلام بایستند که این چه با اهانت به پیامبر و چه با جسارت به قرآن انجام می شد.

وی افزود: هر روز که گذشت این دین و پیام وحیانی گسترش بیشتری پیدا کرد و از یک شهر به نقاط مختلف جهان تکثیر شد که در نهایت امروز جمعیت مسلمانان به بیش از یک میلیارد و 500 میلیون نفر رسیده است و آنچه که امروز انجام می شود عمل مذبوحانه ای است که اگرچه جسارت است اما اثر آن، این اتفاق است که در ذهن کسانی که در جست وجوی حقیقت هستند سوال ایجاد می کند که چرا به قرآن جسارت شده و برای شناخت بیشتر به سمت قرآن می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت به قرآن و مرجعیت شیعه از روی استیصال است

جسارت به قرآن و مرجعیت شیعه از روی استیصال است