مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-29اقتصادي

ارسال بیش از 552 میلیون لیتر فرآورده نفتی از انبار چهارمحال و بختیاری


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به سرمای کم سابقه اخیر، گفت: از ابتدای امسال تا 30 دی ماه، 552 میلیون و 561 هزار و 500 لیتر انواع فرآورده از انبار نفت سردار شهید سلیمانی استان ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری در خصوص مقدار سوختی که طی 10 ماه گذشته به سطح استان و نقاط دیگر ارسال شده است، گفت: از ابتدای امسال تا 30 دی ماه، 552 میلیون و 561 هزار و 500 لیتر انواع فرآورده از انبار نفت سردار شهید سلیمانی استان ارسال شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: این انبار نفت طی سال های متمادی ضمن تامین سوخت استان، به سایر نقاط و نیروگاه ها نیز در شرایط بحرانی سوخت رسانی کرده است.

تیموری اظهار کرد: اجرا و رعایت کامل ضوابط مطابق با دستورالعمل های HSE و ایمنی، وضعیت تراکنش های مالی، مخازن، سکوهای سوخت گیری و تطبیق نوع تجهیزات مطابق با استانداردهای مطلوب سوخت رسانی، توسط مسئولان شرکت به صورت دوره ای ارزیابی می شود.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای کسب اطمینان لازم از صحت گردش کار فعالیت های انبار نفت و نحوه عملکرد سوخت رسانی باکیفیت و تامین به موقع سوخت مورد نیاز شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 552 میلیون لیتر فرآورده نفتی از انبار چهارمحال و بختیاری

ارسال بیش از 552 میلیون لیتر فرآورده نفتی از انبار چهارمحال و بختیاری