مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-29اجتماعي

تکذیب شکار آهو در منطقه حفاظت شده «قراویز» سرپل ذهاب


فرمانده یگاه حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ارتباط اخبار پخش شده در برخی از فضای مجازی درخصوص پناهگاه حیات وحش قراویز در شهرستان سرپل ذهاب، - اصغر آغاز، فرمانده یگاه حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اخیرا در فضای مجازی اخباری منتشر شده در خصوص شکار آهوان پناهگاه حیات وحش قراویز شهرستان سرپل ذهاب توسط برخی از افراد، مسؤولان و مدیران نسبت داده و مدعی شده که برخی افراد در منطقه فوق اقدام به شکار می کنند.

وی ضمن تکذیب  شکار آهوان در منطقه پناهگاه حیات و حش قراویز، گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان با تشکیل پرونده در دادسرا از تولید کننده و منتشر کنندگان این اخبار به جرم نشر اکاذیب و اقدام علیه امنیت ملی طرح شکایت کرده است.

  فرمانده یگاه حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا با صدور احضاریه افرادی نیز به پلیس فتا و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب جهت ارائه توضیحات فراخوانده شدند.

وی یادآور شد: اینک پس از گذشت چند روز مجدداَ این موضوع کذب در فضای مجازی در حال انتشار است.

این در حالی است که با توجه به راه اندازی دو پاسگاه محیطبانی در منطقه،گشت و پایش مستمر و شبانه روزی توسط محیط بانان، حضور نیروهای نظامی در داخل منطقه و همچنین همکاری افراد و بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شکار آهو در منطقه حفاظت شده «قراویز» سرپل ذهاب

تکذیب شکار آهو در منطقه حفاظت شده «قراویز» سرپل ذهاب