مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-29اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی در ایلام تا آخر هفته


رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: سامانه بارشی قوی از اوایل فردا تا اواخر هفته جاری آسمان استان را در بر می گیرد.

- مجتبی میهن پرست رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از ورود سامانه بارشی قوی از اوایل فردا تا اواخر هفته جاری در آسمان استان ایلام خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه در نواحی سردسیر و ارتفاعات همراه با بارش باران موجب بارش برف و تگرگ و در مناطق گرمسیر هم بارش باران و تگرگ را در پی خواهد داشت.

وی افزود: سیلابی شدن مسیل ها، رودخانه ها، آبگرفتگی معابر، لغزندگی مسیرها و اختلال در تردد از جمله پیامدهای احتمالی این سیستم است.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: افت دمای روزانه، وزش باد شدید، بروز صاعقه، مه آلودگی و رعد و برق را از دیگر پدیده های جوی این سیستم برشمرد که مه آلودگی در گردنه ها و مسیرهای کوهستانی باعث کاهش دید افقی می شود.

میهن پرست با بیان این که این سامانه بارشی از اوایل فردا تا اواخر روز پنجشنبه موجب ناپایداری های موثری در نقاط مختلف استان می شود تصریح کرد: این سامانه تمام نواحی استان را به صورت باران، تگرگ و برف در بر می گیرد که شدت آن به صورت نقطه ای متغیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی در ایلام تا آخر هفته

فعالیت سامانه بارشی در ایلام تا آخر هفته