مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-29ورزشي

جشنواره «فجرانه» با محوریت مساجد در اردبیل برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره «فجرانه» با محوریت مساجد و محلات استان اردبیل با رویکرد مردمی در دهه فجر در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشنواره فجرانه با محوریت مساجد و محلات استان اردبیل با رویکرد مردمی در دهه فجر در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی آمون پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: 20 عنوان برنامه فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی پیش بینی شده که همزمان با جشن های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون های فرهنگی و هنری برپا خواهد شد.

وی برپایی محافل انس با قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه فجر و تفسیر آن در 40 مسجد منتخب در ایام الله دهه فجر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: برگزاری جشن برگ انقلاب همراه با برنامه های شاد و مفرح در سالن فدک اردبیل همراه با اکران فیلم با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، بسیج مساجد و محلات و بسیج خواهران از دیگر برنامه های مهم کانون های مساجد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «فجرانه» با محوریت مساجد در اردبیل برگزار می شود

جشنواره «فجرانه» با محوریت مساجد در اردبیل برگزار می شود