مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-29سياسي

جهاد امیدآفرینی مسئولیت اصلی بسیجیان


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی از جوانان است، گفت: بسیجیان در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی از جوانان است، گفت: بسیجیان در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه که صبح یکشنبه در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: همواره با حضور و پشتیبانی مردم در صحنه های مختلف، امیدهای دشمن به یاس و ناامیدی تبدیل شده است و براساس وظیفه و مسئولیت که بر عهده همه ما است می بایست ایام دهه فجر را با حجم و کیفیت بیشتر و با شکوه تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین در برنامه های پیش رو، افزود: خواهران و برادران بسیجی با جایگاه علمی که دارند جهاد امیدآفرینی و ترسیم آینده روشن را برای مخاطبان خود به کار گیرند و با معرفی قبل از انقلاب به نسل جوان امروزی، مسئولیت جهادی خود را ایفا کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: باید تببین شود که قبل از انقلاب به چه صورت بوده و دستاوردهای انقلاب چه داخلی و چه منطقه ای، تببین شود و نسل امروز بداند که سختی های پایدار نیستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امیدآفرینی مسئولیت اصلی بسیجیان

جهاد امیدآفرینی مسئولیت اصلی بسیجیان