مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-29فرهنگي

کتاب های جایزه شهید اندرزگو افشا کننده حقایق دوران پهلوی است


مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: در جایزه شهید اندرزگو بسیاری از اسناد و حقایق دوران پهلوی صورت کتاب های روایی و داستانی منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا برنامه جهان آرا با موضوع کتاب و کتاب خوانی و باحضور میثم نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و مهدی سلیمانی فعال حوزه نشر برگزار شد.

در این برنامه میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی گفت: جایزه جلال برای تقدیر از رمان نویسان و ادبیات نویسان  تعیین شده است، این جایزه از طرف نویسندگان، ناشران و فعالان در حوزه نشر مورد استقبال قرار گرفت، هدف از این جایزه مثل خود جلال که نماد نقد غربزدگی بود، پرداختن به همین موضوع بود اما در دوره هایی از اهداف اولیه فاصله گرفت ولی دوباره به مسیر خود بازگشت.

وی در رابطه با جایزه شهید اندرزگو گفت: جایزه شهید اندرزگو جایزه دو سالانه و کاملاً مردمی است که با تصمیم انجمن قلم، شهرستان ادب، مجمع ناشران، مراکز اسناد انقلاب اسلامی، مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر، حوزه هنری و نهاد کتابخانه های عمومی پایه گذاری شده است.

این جایزه ناظر با خلأ واضحی از روایت پهلوی بود، جریان روایت از دوره پهلوی بسیار بد و ناقص بود و از آن طرف جریانی پهلوی پرستی را به خورد ملت می دادند، وابسته ترین و دست نشانده ترین را به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب های جایزه شهید اندرزگو افشا کننده حقایق دوران پهلوی است

کتاب های جایزه شهید اندرزگو افشا کننده حقایق دوران پهلوی است