مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-29اقتصادي

پس لرزه های بحران انرژی اروپا در کشور های در حال توسعه


آژانس بین المللی انرژی در گزارشی با تأکید بر اینکه اروپایی ها تا حدودی توانستند بحران انرژی زمستان امسال را مدیریت کنند، افزوده است: بحران انرژی واقعی برای کشورهای در حال توسعه و وارد کننده انرژی تازه شروع شده است.

مانند کشور پاکستان که متأثر از همین بحران، هفته پیش در خاموشی سراسری فرو رفت.

روز دوشنبه هفته گذشته یک اختلال بزرگ در شبکه ملی برق پاکستان سبب شد، این کشور با قطعی سراسری برق رو به رو شود؛ اتفاقی خسارت بار که کلانشهر های پاکستان را نیز دربر گرفت و اکنون انتقادات فراوانی را متوجه دولتمردان این کشور کرده است.

وب سایت تخصصی اویل پرایس ، درباره قطع سراسری شبکه برق در کشور پاکستان و ابعاد مختلف آن ضمن اشاره به مشکلات شدید اقتصادی در این کشور مانند تورم و نرخ بالای ارز اضافه کرد؛ به دنبال اختلال بزرگ در شبکه ملی برق پاکستان میلیون ها شهروند در این کشور حداقل برای 12 ساعت بدون برق و آب ماندند.

بر اساس گزارش این پایگاه خبری، یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که صنعت انرژی و به ویژه صنعت برق پاکستان را تهدید می کند و اجازه نوسازی و رفع ایرادات آن را نمی دهد، معوقات بالای انرژی است که به واسطه عدم پرداخت های به موقع و متناسب از سوی شهروندان و سازمان های مختلف به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس لرزه های بحران انرژی اروپا در کشور های در حال توسعه

پس لرزه های بحران انرژی اروپا در کشور های در حال توسعه