مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-29سياسي

واکنش معاون شهردار درباره لیست منتشر شده مبنی بر جذب 4000 نفر در بلدیه


معاون شهردار تهران در خصوص لیست منتشر شده مبنی بر جذب 4000 نفر در شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: استنباط من این است که برخی فضاسازی های رسانه ای به گونه ای است که نقاط قوت ما را تبدیل به ابهام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، باقری معاون برنامه ریزی شهرداری تهران در خصوص لیست منتشر شده مبنی بر جذب 4000 نفر در شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: استنباط من این است که برخی فضاسازی های رسانه ای به گونه ای است که نقاط قوت ما را تبدیل به ابهام کند.

وی ادامه داد: چرا که در موضوع تبدیل وضعیت در شهرداری تهران پرچم دار تبدیل وضعیت ایثارگری در کشور هستیم، به گونه ای که 2830 نفر جذب شدند که این یک نقطه قوت است اما یک لیست موهوم به صورت کهکشانی منتشر شده است که اگر همه تبدیل وضعیت ها را جذب تلقی کنیم، به عدد آن لیست نمی رسد.

وی گفت: به صورت رسمی اعلام می کنم که از ابتدای شروع به کار در دوره جدید مدیریت شهری 3000 نفر از کارکنان بنا به دلایل مختلف از شهرداری خارج شدند، شهرداری می تواند بر اساس قوانین 1500 نفر را جذب کند اما عملکرد ما نشان می دهد که 670 نفر جذب جدید داشتیم که 220 نفر آنها نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی هستند و ما حتی یک سوم این مجوز را استفاده نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون شهردار درباره لیست منتشر شده مبنی بر جذب 4000 نفر در بلدیه

واکنش معاون شهردار درباره لیست منتشر شده مبنی بر جذب 4000 نفر در بلدیه