مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-29بين الملل

دبیرکل ناتو با توپ پُر به سئول رفت؛ چین و روسیه در دستورکار


«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو در مصاحبه با خبرگزاری دولتی کره جنوبی درباره روابط با سئول و مقابله با تهدیدات چین، کره شمالی و جنگ روسیه در اوکراین صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیرکل ناتو در مصاحبه با یک رسانه دولتی کره جنوبی اتهام زنی ها علیه روسیه، چین و کره شمالی را تکرار کرد و خواستار تقویت روابط ناتو و کره جنوبی شد.

خبرگزاری یونهاپ از مصاحبه اختصاصی با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو خبر داده است؛ مصاحبه ای که پیش از سفر دبیرکل ناتو به سئول و در مقر ناتو در بروکسل گرفته شده است.

بنا بر گزارش رویترز، استولتنبرگ روز یکشنبه (امروز) وارد سئول شده است.

طبق اعلام ناتو، او طبق برنامه قرار است با پارک جین وزیر خارجه، لی جونگ سوپ وزیر دفاع و دیگر مقام های کره جنوبی دیدار کند.

دفتر یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی هم در یبانیه ای خبر داد که ممکن است دبیرکل ناتو با رییس جمهور کره جنوبی در سئول دیدار داشته باشد.

بنا بر گزارش خبرگزاری یونهاپ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بر اهمیت تقویت همکاری بین ناتو و کره جنوبی برای مقابله با جسارت نظامی فزاینده چین و دیگر تهدیدات جهانی تاکید کرد.

وی درباره اهداف سفر خود به سئول گفت: مهم ترین پیام این است که من قویا اعتقاد دارم ما باید شراکت بین کره (جنوبی) و ناتو را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل ناتو با توپ پُر به سئول رفت؛ چین و روسیه در دستورکار

دبیرکل ناتو با توپ پُر به سئول رفت؛ چین و روسیه در دستورکار