مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-29ورزشي

سیدرضا موسوی رییس هیأت تیراندازی استان همدان شد


مجمع انتخاباتی ریاست هیأت تیراندازی استان همدان برگزار و سیدرضا موسوی به مدت چهار سال سکان هدایت این هیأت را در دست گرفت و بالأخره تیراندازی همدان پس از کش وقوس های فراوان صاحب رییس شد.

- ایسنا/همدان مجمع انتخاباتی ریاست هیأت تیراندازی استان همدان برگزار و "سیدرضا موسوی" به مدت چهار سال سکان هدایت این هیأت را در دست گرفت و بالأخره تیراندازی همدان پس از کش وقوس های فراوان صاحب رییس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی استان همدان با حضور سردار قربانی رییس فدراسیون تیراندازی، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان و ضمیری کامل معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس تالار قرآن برگزار شد.

در این مجمع سیدرضا موسوی و عباس کریمی تبار به عنوان دو کاندید تصدی گری این هیأت حضور داشتند که در پایان رأی گیری سیدرضا موسوی با 14 رأی از 22 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیأت تیراندازی استان همدان انتخاب شد.

عباس کریمی تبار دیگر کاندیدای این مجمع نیز تنها هشت رأی کسب کرد.

همچنین در این مجمع رأی گیری برای انتخاب اعضای هیأت رییسه این هیأت نیز برگزار شد و فاطمه چهاردولی، مه لقا جام بزرگ و سیدمهدی موسوی به عنوان عضو هیأت رییسه، منیژه کاظمی به عنوان نایب رییس و طیبه مهری خواه به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدرضا موسوی رییس هیأت تیراندازی استان همدان شد

سیدرضا موسوی رییس هیأت تیراندازی استان همدان شد