مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-29فرهنگي

عمانی ها هم چنگی به دل نزدند/ توانایی عجیب تونسی ها در تئاتر فجر!


هشتمین روز چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز سپری شد و خبر لغو اجرای 2 اثر نمایشی از اردن و روسیه مهمترین اتفاقات این روز جشنواره بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روز شنبه 8 بهمن و در هشتمین روز خود شاهد اجرای 2 اثر خارجی و 6 اثر داخلی در بخش صحنه ای بود.

عمانی ها هم قابل توجه نبودند نمایش مدق الحناء به نویسندگی عباس الحایک و کارگردانی یوسف البلوشی در روز هشتم جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.

این اثر نمایشی هم نتوانست در جذب مخاطب جشنواره موفق باشد و در اجرای اول و دوم این اثر نمایشی اکثر صندلی های تالار وحدت خالی بود.

پیش از این نمایش های کشورهای عراق و تونس هم در جذب مخاطبان تئاتری موفق نبودند و تنها نمایش مولی یر از اسپانیا در این امر موفق بود.

ریزش 2 اثر خارجی از جشنواره تئاتر فجر روز شنبه 8 بهمن 2 خبر از سوی روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر مبنی بر لغو 2 اجرای نمایش خارجی جشنواره منتشر شد.

بر اساس این اخبار، نمایش قطار باقوره از اردن به دلیل مشکل روادید و نمایش شنل-پالتو از روسیه نیز به دلیل مسائل فنی لغو شد.

این در حالی است که گروه کشور اردن قرار بود در روز هشتم و نهم جشنواره و گروه روسیه در روز یازدهم جشنواره آثار خود را اجرا کنند و اینگونه نبوده که فرصت ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمانی ها هم چنگی به دل نزدند/ توانایی عجیب تونسی ها در تئاتر فجر!

عمانی ها هم چنگی به دل نزدند/ توانایی عجیب تونسی ها در تئاتر فجر!