مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-29سياسي

کارگروه استانی تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه تشکل شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کارگروه استانی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه در استان اردبیل ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر مردمی بودن برنامه های تحولی قوه قضاییه و اصول قانون اساسی اهمیت مشارکت مردم و ظرفیت گسترده نهادهای مردمی این کارگروه در استان اردبیل ایجاد شد.

آفاقی ادامه داد: به منظور مشارکت عمومی و همکاری در راستای صیانت از حقوق عامه، حمایت از حقوق شهروندی، پیشگیری و مقابله با فساد، دفاع از آزادی های مشروع، پیشگیری از وقوع جرم، میانجیگری، صلح و سازش، معاضدت حقوقی و روان شناختی، مددکاری اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی، حمایت از حقوق بشر، سلامت، زنان، خانواده، اطفال و نوجوانان، بیماران یا اشخاص دارای ناتوانی جسمی و روانی، محیط زیست، میراث فرهنگی، منابع طبیعی، امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از بزه دیدگان و خانواده آنها، همیاری بازپرورانه در اجرای مجازاتهای جایگزین حبس و معاضدت به محکومان و حمایت از خانواده آنها این کارگروه برای اولین بار دراستان ایجاد و شروع به فعایت می کند.

وی تصریح کرد: از این پس نهادهای مردمی دارای مجوز از دستگاه قضایی در راستای اهداف مذکور با این نهاد مردمی همکاری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه استانی تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه تشکل شد

کارگروه استانی تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه تشکل شد