مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:012023-01-29اقتصادي

جذب 20 برابر بودجه دولتی از بخش خصوصی برای توسعه دانش بنیان ها


طی سال گذشته 20 برابر بودجه دولت از بخش خصوصی جذب و آن را صرف شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های مستقر در پارک پردیس کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس امروز در نشست خبری عنوان کرد: طی 10 سال گذشته نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس تبدیل به رویدادی شده که رویکرد آن با سایر نمایشگاه ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اینوتکس فرزند زمان خودش است، افزود: همچنان که زیست بوم فناوری و نوآوری در حال رشد است، این رویداد نیز توسعه می یابد و به دنبال انعکاس دغدغه و دستاوردهای اکوسیستم زیست بوم نوآوری است.

صفاری نیا با تأکید بر اینکه فعالان این حوزه نیازمند نمایشگاه هایی از جنس شبکه سازی هستند، عنوان کرد: اینوتکس سه هدف اصلی را دنبال می کند؛ همکاری و مشارکت بازیگران زیست بوم، جذب سرمایه برای استارت آپ ها و تولید محتوای آموزشی از اهداف نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس محسوب می شود.

رییس پارک فناوری پردیس با بیان اینکه صندوق های پژوهش و فناوری برای جذب سرمایه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ایجاد شده اند و در حال حاضر 50 صندوق برای این منظور راه اندازی شده است، تأکید کرد: در این نمایشگاه سعی شده سرمایه گذاران حضور داشته باشند و از طرف دیگر استارت آپ ها، طرح های خود را ارائه کنند؛ سرمایه گذاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 20 برابر بودجه دولتی از بخش خصوصی برای توسعه دانش بنیان ها

جذب 20 برابر بودجه دولتی از بخش خصوصی برای توسعه دانش بنیان ها