مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-29سياسي

رییس شورای شهر: مردم بم به خوبی حمایت سپاه را درک کرده اند


در نشست علنی شورای اسلامی شهر بم با حضور سرهنگ بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم، حمایت اعضای شورا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شد.

- ایسنا/کرمان در نشست علنی شورای اسلامی شهر بم با حضور سرهنگ بدرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم، حمایت اعضای شورا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست منصور عزیزآبادی رییس شورای اسلامی شهر بم درباره بیانیه ننگین اتحادیه اروپا گفت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی اگر سپاه نبود کشور هم نبود .

سپاه شخص و فرد نیست بلکه مکتبی است که هر کسی آن را لمس نکرده باشد مردم بم در زلزله سال 82 آن را به خوبی لمس کرده اند.

وی بیان کرد: در زلزله سال 82 اولین کسانی که بر بالین مجروحان ما آمدند سپاه بود و همچنین در بحث آواربرداری نیز کمک های زیادی به مردم بم کردند.

عزیزآبادی با اعلام حمایت اعضای شورای شهر بم از سپاه گفت: استعمارگران زمانی که داعش را پرورش دادند و نتوانستند کاری انجام دهند بیانیه هایی صادر می کنند که از نظر ما مردم توخالی است زیرا مردم خود را جزو سپاه می دانند و در کنار سپاه قرار دارند .

در ادامه کریم غضنفرآبادی عضو شورای اسلامی شهر بم نیز گفت: همانطور که سپاه بازوی مردم و از بدنه مردم است، مانند بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز ما افتخار می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر: مردم بم به خوبی حمایت سپاه را درک کرده اند

رییس شورای شهر: مردم بم به خوبی حمایت سپاه را درک کرده اند