مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-29اجتماعي

آخرین خبرها از مناطق زلزله زده خوی


زلزله خوی خسارات قابل توجهی به بار آورده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین ، زلزله شدید دیشب خوی خسارات قابل توجهی داشته است، این جمله به اتفاق نظر از سوی خبرنگاران حاضر در محل گزارش شده است ضمن اینکه با آغاز بارش برف ، سرمای شدید هوا مشکل ساز شده است.

آغاز ارزیابی خسارت وارده در 26 روستای زلزله زده مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی با اشاره به حضور ارزیابان برای بررسی میزان آسیب های وارد شده به واحدهای مسکونی از زلزله شب گذشته خوی گفت: کارشناسان این نهاد بررسی میزان خسارت ها را در 26 روستا آغاز کردند.

به گفته وی، 75 تیم ارزیاب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی اعزام شده اند.

اقلام امدادی از 13 استان کشور در راه خوی حامد سجادی معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزییات این اقلام گفت: در حال حاضر 5هزار و 500 تخته چادر اسکان اضطراری، 11 هزار و 500 تخته پتو، 6هزار و 800 تخته موکت 6 متری، 2 هزار و 500 هیتر و چراغ والور و 5 هزار و 500 بسته غذایی 72 ساعتها در حال ارسال به منطقه زلزله زده است.

سجادی افزود: این اقلام از استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، زنجان، قزوین، قم، گلستان، گیلان، مرکزی، مازندران و همدان ارسال شده است که در 2 فروند هواپیما و تعدادی تریلی و کامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از مناطق زلزله زده خوی

آخرین خبرها از مناطق زلزله زده خوی