مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-29اجتماعي

هیچ مجوزی برای دفن زباله در کوه باباموسی بجنورد صادر نشده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: جایگاه فعلی دفن زباله هیچ مجوزی از محیط زیست ندارد و شیوه دفن آن نیز غیر اصولی انجام گرفته است.

- رضا شکاریان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص دفن زباله در کوه باباموسی اظهار کرد: جایگاه دفن زباله فعلی چه از لحاظ منظر که مسلط به محیط شهری است و هم به لحاظ شیرآبه ها و آلودگی های آن که منجر به ایجاد مزاحمت برای مردم شده است و شرایط مناسبی ندارد.

  وی گفت: جایگاه فعلی دفن زباله هیچ مجوزی از محیط زیست ندارد و شیوه دفن آن نیز غیر اصولی انجام گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی افزود: مکان جدید هم که محیط زیست تایید کرده است نیز براساس مطالعات انجام شده یک سری مشکلات اجتماعی دارد که حل آن دست دستگاه های دیگر است.

شکاریان تصریح کرد: مشکلات اجتماعی هم بخاطر این است که این ذهنیت در مردم به وجود آمده قرار است دفن زباله به همان شکل بد و غیر اصولی انجام شود و محل زندگی آنها را آلوده کند.

وی خاطر نشان کرد: ما برای مکان جدید 25 بند تعریف کردیم که با توجه به آن انجام گیرد و مردم نگران به وجود آمدن آلودگی های این چنینی نباشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: 3 ماه است که مطالعات پسماند کل استان در استانداری آغاز شده و قرار است کل پسماند ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مجوزی برای دفن زباله در کوه باباموسی بجنورد صادر نشده است

هیچ مجوزی برای دفن زباله در کوه باباموسی بجنورد صادر نشده است