مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-29اقتصادي

رشد 37 درصدی واردات و صادرات ریلی قزوین نسبت به سال گذشته


واردات و صادرات ریلی استان در منطقه شمال 2، از ابتدای سال جاری تاکنون، 11 هزار تن است که با رشد 37 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل راه آهن شمال 2 گفت: واردات و صادرات ریلی استان در منطقه شمال 2، از ابتدای سال جاری تاکنون، 11 هزار تن است که با رشد 37 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه است.

غلامحسین ولدی روز یکشنبه 9 بهمن 1401 در نشست خبری گزارش عملکرد دستگاه های دولت سیزدهم در حوزه راه و شهرسازی که در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین طی چند سال اخیر در حوزه حمل ونقل کالا و واردات و صادرات، از رشد چشمگیری برخوردار بوده است به طوری که راه آهن قزوین در منطقه شمال 2، سالانه بالغ بر 400 هزار تن سوخت و کالا حمل می کند.

وی افزود: واردات و صادرات ریلی استان در منطقه شمال 2، از ابتدای سال جاری تاکنون، 11 هزار تن است که با رشد 37 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه است.

ولدی بابیان اینکه خاک صنعتی، مس و روی، اسید، شیشه، سنگ، مواد شوینده و تجهیزات ماشین آلات از مهم ترین محموله هایی بوده که در این منطقه از راه آهن صادرات و ترانزیت شده است.

وی بیان کرد: همچنین در مهرماه سال جاری، واردات اولین محموله ماشین آلات نساجی را از کشور ترکمنستان شاهد بودیم و به کشورهای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 37 درصدی واردات و صادرات ریلی قزوین نسبت به سال گذشته

رشد 37 درصدی واردات و صادرات ریلی قزوین نسبت به سال گذشته