مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-29سياسي

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از محل انفجار در اصفهان بازدید می کند


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به اصفهان در پی انفجار شب گذشته خبر داد.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیاتی از این کمیسیون به اصفهان در پی انفجار شب گذشته خبر داد.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی در جلسه امروز خود دو موضوع انفجار در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع و همچنین حمله به سفارت آذربایجان در تهران را بررسی می کند.

وی افزود: در این راستا قرار است هیاتی از کمیسیون به اصفهان جهت بازدید از محل انفجار سفر کرده و گزارش خود را به کمیسیون امنیت ملی ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شب گذشته برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده شدن صدای انفجار در محدوده خیابان خانه اصفهان خبر دادند و محل دقیق وقوع این انفجار را در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کردند.

وزارت دفاع در بیانیه ای توضیح داد: شامگاه هشتم بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله های پدافندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از محل انفجار در اصفهان بازدید می کند

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از محل انفجار در اصفهان بازدید می کند