مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-29اقتصادي

251میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان سمنان پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در این نهاد به دنبال توانمندسازی و ایجاد درآمد برای مددجویان استان هستیم، گفت: 251میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان پرداخت شد.

- محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در کمیته امداد استان سمنان به دنبال راه هایی هستیم که بتوانیم در اصلاح به جای دادن ماهی، ماهیگری را یاد مددجویان دهیم، ابراز داشت: با این اقدام مددجویان توانمند شده و می توانند درآمد زایی بیشتری را برای خود و خانواده فراهم و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.

وی ضمن بیان اینکه در کمیته امداد مشاوره های شغلی به مددجویان داده می شود، افزود: در ارائه مشاوره ها فرصتی به مددجویان می دهد تا بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کرده و در راستای توانمندی های خود به کسب درامد بپردازند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه طی 9 ماهه سال جاری 251 میلیارد 441 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت شده است، ابراز داشت: هدف این پرداخت این تسهیلات به مددجویان ایجاد شغل در حوزه های مختلفی از جمله در مشاغل خانگی، دامداری و دامپروری، صنایع دستی، کشاورزی و حوزه صنایع و غیره بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

251میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان سمنان پرداخت شد

251میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان استان سمنان پرداخت شد