مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-29سياسي

امروز فریب خوردگان به سنگر عفاف و حجاب لگد می زنند


امروز فریب خوردگان به سنگر عفاف و حجاب لگد می زنند و زرسالاران و سرمایه داران جهانی جذابیت های زنان را برای شهوت پرستان شیطان پرست به حراج می گذارند.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز فریب خوردگان به سنگر عفاف و حجاب لگد می زنند و زرسالاران و سرمایه داران جهانی جذابیت های زنان را برای شهوت پرستان شیطان پرست به حراج می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ،9 بهمن ماه) در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور گفت: این روزها شاهد رفتارهای کینه توزانه تعدادی از کشورهای غربی علیه کتاب آسمانی مسلمانان، قرآن کریم بوده ایم.

همچنین امروز فریب خوردگانی به سنگر عفاف و حجاب لگد می زنند و زرسالاران و سرمایه داران جهانی جذابیت های زنان را برای شهوت پرستان شیطان پرست به حراج می گذارند ولی بدانند میلیون ها نفر از زنان زینب گونه و قهرمانان میدان عفت، عزت، آزادی انسانی و آزادگی عاشورایی را پاس می دارند و به کوری چشم شهوت پرستان شیاد، قله های دانش و بینش را دوشادوش مردان فتح خواهند کرد و نهضتی همه جانبه را در سطح جهان با مایه های مکتب معنوی بوجود خواهند ورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز فریب خوردگان به سنگر عفاف و حجاب لگد می زنند

امروز فریب خوردگان به سنگر عفاف و حجاب لگد می زنند