مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-29سياسي

جابه جایی راه آهن تاکستان به صرفه و منطقی نیست


انتقال خط ریل به بیرون شهر با توجه به مقرون به صرفه نبودن و وسعت کار، باید بپذیریم که در شرایط فعلی اصلا به صلاح و منطقی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: راه آهن شمال غرب در استان قزوین دارای دو ایستگاه با قدمت طولانی در شهر قزوین و همچنین شهر تاکستان است.

وی افزود: یکی از دغدغه های اصلی خط ریلی در استان قزوین مربوط به حوزه تاکستان و مسائل مرتبط با آن است و در همین راستا تلاش شده تا دغدغه های مردم و مسئولین استان مرتفع شود.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور اضافه کرد: تلاش برای تقویت زیرساخت های امنیتی مناسب برای حریم خط ریل و ارتقاء سطح کیفی این زیرساخت های خدماتی در دستور کار جدی قرار دارد.

وی عنوان کرد: در رابطه با دغدغه های مطرح شده در حوزه انتقال ایستگاه از تاکستان به بیرون نیز دو دستگی در تاکستان وجود دارد اما بخش اعظمی از مردم تاکستان خواهان باقی ماندن ایستگاه در تاکستان هستند.

صفری ادامه داد: در رابطه با انتقال خط ریل به بیرون شهر نیز با توجه به مقرون به صرفه نبودن و وسعت کار، باید بپذیریم که در شرایط فعلی اصلا به صلاح و منطقی نیست.

وی در پایان یادآور شد: از این خط ریلی محصولاتی همچون خمیرکاغذ، گوگرد، شمش روی و آهن، نهاده های دامی، غلات و کنستانتره سنگ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی راه آهن تاکستان به صرفه و منطقی نیست

جابه جایی راه آهن تاکستان به صرفه و منطقی نیست