مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:172023-01-29فرهنگي

پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان گشایش یافت


نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارخانه فردوسی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نگارخانه فردوسی مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه هر 31 استان کشور در پانزدهمین جشنواره فجر شرکت کردند و سیستان و بلوچستان موفق شد رتبه اول این جشنواره را در زمینه کیفیت و کمیت کسب کند.

عبدالرضا سهرابی گفت: آثار خوب ارائه شده در این نمایشگاه نشان دهنده این است که هنرمندان با عشق و ذوق به این موضوع و حوزه هنر پرداختند و این مهم نشان از نگاه کلان به ایران و اسلام است.

وی افزود: افتتاح این نمایشگاه در سیستان و بلوچستان در شان جشنواره پانزدهم بود که باید از همه دست اندرکاران تشکر کرد.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از هفتم بهمن ماه در تهران و همزمان در 11 استان کشور آغاز بکار کرد که در شهر تهران به مدت 20 روز و سایر شهرها با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان گشایش یافت

پانزدهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر در زاهدان گشایش یافت