مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-29بين الملل

افشای طرح آمریکا برای طولانی کردن جنگ یمن تا سال 2024


همزمان با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، رهبران افراطی حزب جمهوری خواه تلاش برای تداوم جنگ یمن تحت رهبری عربستان را آغاز کردند.

- همزمان با نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، رهبران افراطی حزب جمهوری خواه تلاش برای تداوم جنگ یمن تحت رهبری عربستان را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت الخبر الیمنی، مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب جدیدش با عنوان هرگز یک وجب پا پس نمی کشیم، برای آمریکایی که عاشقش هستم می جنگم درباره طیف گسترده ای از شخصیت ها و رخدادهای بین المللی و منطقه ای نوشته است.

شبکه خبری العربیه روز جمعه 27 ژانویه در گزارشی درباره کتاب جدید پامپئو نوشت: بخش قابل ملاحظه ای از کتاب او به تحلیل روابط ایالات متحده و عربستان سعودی اختصاص دارد و او در کتابش شاهزاده محمد بن سلمان را یکی از بزرگ ترین رهبران دوران خودش معرفی می کند که توانسته اصلاحات و برنامه های بزرگ و دامنه داری را پیش ببرد.

پامپئو در این کتاب به یمن نیز اشاره و در آن ایران را به ایفای نقش در یمن متهم کرده است و بر لزوم پایبندی عربستان به شرط خروج ایران از یمن تأکید می کند.

پامپئو در این کتاب به جان کری، وزیر خارجه پیشین آمریکا حمله کرده که ابتکار عملی را برای توقف زودهنگام جنگ ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای طرح آمریکا برای طولانی کردن جنگ یمن تا سال 2024

افشای طرح آمریکا برای طولانی کردن جنگ یمن تا سال 2024