مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:272023-01-29سياسي

دلسوزان نظام به شبهات نسل جوان پاسخ دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پاسخگویی به شبهات نسل جوان بویژه دانش آموزان و دانشجویان وظیفه خطیر تمامی دلسوزان نظام است.

- حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش اظهار کرد: دشمنان تاثیرگذاری بر افکار نسل جوان بویژه دانش اموزان و دانشجویان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با ایجاد شبه و القائات کاذب تلاش می کنند آنان را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی افزود: آنچه در شرایط حساس کنونی اهمیت دارد احساس مسوولیت دلسوزان نظام برای اقناع نسل جدید و ارائه پاسخ های مستدل به شبهات و القائات تبلیغاتی دشمنان است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: تمامی گروه های ضدانقلاب از سلطنت طلب ها تا کومله و منافقین در این ایام با یکدیگر متحد شدند تا نظام را ساقط کنند، ولی درخت تناور انقلاب دارای چنان ریشه عمیقی است که با این حرکات آسیبی نمی بیند.

کریمی تبار تاکید کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد شبهه در افکار جوانان و نوجوانان و بزرگنمایی مشکلات توانست بخشی را با خود همراه کند ، درحالیکه شاهدیم امروز در پیشرفته ترین کشورهای اروپایی معضلات اقتصادی دامنگیر آنها شده و تنها در شهر لندن حدود 100 هزار کارتن خواب وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلسوزان نظام به شبهات نسل جوان پاسخ دهند

دلسوزان نظام به شبهات نسل جوان پاسخ دهند