مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-29سياسي

تعداد شرکتهای دانش بنیان به 9 هزار می رسد


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: تعداد شرکتهای دانش بنیان تاپایان سال به 9 هزار می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در حاشیه نمایشگاه ارائه توانمندی ها و محصولات دانش بنیان حوزه دریایی که در محل خانه نوآوری و فناوری ایران دایر شده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در همه دنیا، اقتصادهای بزرگ، کنار دریا شکل می گیرد، گفت:حوزه اقتصاد دریا یک حوزه بسیار بزرگی است که متاسفانه در سال های قبل به آن توجه نشده بود.

وی ادامه داد: فاصله زیادی با رفع مسائل و نیازهای صنعت دریایی توسط دانش بنیان ها داریم؛ ولی فرصت اقتصادی دانش بنیانی بزرگی در صنعت دریا وجود دارد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه نیازهای صنعت دریا گسترده است، گفت: معاونت علمی در دوره جدید خود، برنامه جدی در همه حوزه های اقتصاد دریا به ویژه در حوزه حمل و نقل دریایی، دارد.

به گفته معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، امیدواریم در سال های پیش رو، شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه رونق بیشتری بیابند.

دهقانی فیروزآبادی عنوان کرد: معاونت علمی حدود 40 ابزار حمایتی و قانونگذاری برای توسعه این حوزه تعریف کرده است؛ تولید بار اول توسط دانش بنیان ها نمونه این حمایت ها است که بدون انجام بروکراسی ها و برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شرکتهای دانش بنیان به 9 هزار می رسد

تعداد شرکتهای دانش بنیان به 9 هزار می رسد