مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-29فرهنگي

ادبیات هیاهو ندارد و باید برایش هیاهو ساخت


مدیرعامل خانه کتاب با بیان اینکه ادبیات هیاهو ندارد در عین حال از اهالی رسانه خواست که برایش هیایو درست کنند تا محصول  خلوت فردی افراد به متن جامعه بیشتر راه پیدا کند.

- مدیرعامل خانه کتاب با بیان اینکه "ادبیات هیاهو ندارد" در عین حال از اهالی رسانه خواست که "برایش هیایو درست کنند تا محصول  خلوت فردی افراد به متن جامعه بیشتر راه پیدا کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر یکشنبه، نهم بهمن ماه در کتاب خانه کتاب برگزار شد.

رضا اسماعیلی، دبیر جشنواره شعر فجر با ارائه توضیحاتی درباره این رویداد گفت: با استفاده از تجربیات و تلاش های مدیران و داوران، از زمان اعلام فراخوان تا کنون توانستیم جشنواره را به روال مناسب برگزار کنیم.

امیدواریم شاهد اتفاقات خوبی در بخش های رقابتی جشنواره و محافل ادبی و بین الملل که به شاعران فارسِ زبان اختصاص دارد، باشیم.

با لطف خداوند و همراهی هیئت علمی جشنواره، این دوره از جشنواره به خوبی پیش رفت و ما برای برپایی مراسم باشکوه اختتامیه تلاش می کنیم.

او با بیان این که امسال رشد 20 درصدی آثار را نسبت به سال گذشته داشتیم، اظهار کرد: سال گذشته 2700 عنوان کتاب مورد ارزیابی قرار گرفت اما امسال 3125 عنوان کتاب در بخش های شعر بزرگسال و زیر شاخه های آن، شعر کودک و نوجوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات هیاهو ندارد و باید برایش هیاهو ساخت

ادبیات هیاهو ندارد و باید برایش هیاهو ساخت