مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-29سياسي

توان بالای دفاعی کشور برای دشمنان غیرقابل تحمل است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: توان بالای دفاعی امروز کشور برای دشمنان اسلام و انقلاب غیرقابل تحمل است.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: توان بالای دفاعی امروز کشور برای دشمنان اسلام و انقلاب غیرقابل تحمل است.

سردار بهمن ریحانی، امروز(9 بهمن) در اجلاس مجمع بسیجیان استان کرمانشاه، با اشاره به نزدیک شدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: باید دهه فجر را همچون جشن تولد اسلام و انقلاب ببینیم.

خصوصا با توجه به اغتشاشات اخیر ضرورت دارد با حضور پرشور و انقلابی خود در جشن های دهه فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمنان ثابت کنیم با همه گلایه ها و اعتراض هایی که به برخی شرایط موجود داریم، اما از راه انقلاب و اعتقادات خود دست نمی کشیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است، گفت: امروز همه مسئولیت دارند در حوزه جهاد تبیین پای کار آمده و با امیدآفرینی جامعه را نسبت به آینده کشور امیدوار کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه باید دستاوردها و خدمات نظام گفته شود، گفت: اگر واقعیت های دوران قبل از پیروزی انقلاب را به نسل جوان منتقل نکنیم، دشمنان برای رسیدن به اهداف خود یعنی نابودی اسلام و انقلاب، چهره حکومت شاهنشاهی را به جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان بالای دفاعی کشور برای دشمنان غیرقابل تحمل است

توان بالای دفاعی کشور برای دشمنان غیرقابل تحمل است