مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-29فرهنگي

چند بلیت در جشنواره فیلم فجر به هر نفر فروخته می شود؟


مدیر فناوری اطلاعات چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که برنامه نمایش جدول سینماهای مردمی بدون مشکل اجرا خواهد شد و در بلیت فروشی امسال تعداد بلیت هایی که با هر شماره تلفن همراه میتوان خرید نیز افزایش یافته است.

- میلاد شکرخواه در گفت وگویی با ایسنا درباره ظرفیت بلیت هایی که امسال عرضه خواهد شد بیان کرد: ظرفیت کلی با سال قبل تفاوت چندانی ندارد که رقم جزیی تر آن را در روزهای آینده می توان اعلام کرد ولی تفاوت بلیت فروشی امسال نسبت به سال گذشته در این است که قبلاً از هر شماره موبایل امکان خرید دو بلیت وجود داشت که با توجه به تقاضاهای مطرح شده، امسال برای هر شماره تلفن همراه امکان خرید چهار بلیت از سامانه های اعلام شده، فراهم شده است.

او افزود: قیمت بلیت هم به تناسب (نوع و درجه کیفی) سینما با دو نرخ 35 و 45 هزار تومان عرضه خواهد شد.

شکرخواه در پاسخ به اینکه شنیده شده نسخه نهایی بعضی از فیلم ها هنوز آماده نشده و این مسئله جدول سینماهای مردمی را دچار مشکل نمی کند؟ گفت: تمام فیلم ها مطابق با جدول اعلام شده و بدون نمایش مشکل نمایش داده خواهند شد و روال همانند عملیات خرید فیلم است؛ یعنی اطلاعات فیلم ها با مشخصات سانس، روز و سالن سینما به طور کامل برای انتخاب در اختیار مخاطبان قرار خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند بلیت در جشنواره فیلم فجر به هر نفر فروخته می شود؟

چند بلیت در جشنواره فیلم فجر به هر نفر فروخته می شود؟