مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-29اقتصادي

صدور 119 هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت: در 10 ماهه گذشته 119 هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا خیاوی بعدازظهر امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل این شهرستان اظهار کرد: در 10 ماهه گذشته 119 هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و 726 هزار تن کالا از شهرستان اردبیل به مقاصد مختلف جابجا شده افزود: 34 شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم، رانندگان و صاحبان کالا هستند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه در 10 ماهه گذشته حدود 740 هزار نفر مسافر نیز از این شهرستان توسط 21 شرکت مسافربری جابجا شده اند، تصریح کرد: این تعداد جابجایی مسافر در قالب 125 هزار سفر انجام شده است.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و تشریح کرد: با حضور 420 مورد گشت حریم راهداری در محورها تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم 45 مورد ساخت وساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده، 25 مورد قلع وقمع و تخریب ساخت وساز غیر مجاز با اخذ دستورات قضایی انجام، 155 مورد توقف کار و اخطار به متخلفان در حوزه ساخت وساز غیرمجاز و درختکاری ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 119 هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

صدور 119 هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل