مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-29اقتصادي

مرمت و افتتاح «هتل خانه بهروزی» قزوین پس از 4 سال تعطیلی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در رابطه با افتتاح پروژه های گردشگری در دهه فجر گفت: مهمترین پروژه «هتل خانه تاریخی بهروزی» است که توسط یک گروه سرمایه گذاری با مشارکت صندوق احیا آماده افتتاح شده و روزهای پایانی مرمت و احیا را سپری می کند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین در رابطه با افتتاح پروژه های گردشگری در دهه فجر گفت: مهمترین پروژه هتل خانه تاریخی بهروزی است که توسط یک گروه سرمایه گذاری با مشارکت صندوق احیا آماده افتتاح شده و روزهای پایانی مرمت و احیا را سپری می کند.

علیرضا خزائلی در نشست خبری که با موضوع احصاء دستاوردها و اقدامات شاخص اداره کل از ابتدای دولت سیزدهم یکشنبه 9 بهمن در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد و افزایش اشتغال جزو مهمترین برنامه های حوزه صنایع دستی است که برپایی نمایشگاه های صنایع دستی به مناسبت های مختلف در راستای تحقق این هدف صورت می گیرد.

وی بیان کرد: همزمان با دهه فجر در کنار تمامی برنامه های فرهنگی، نمایشگاه صنایع دستی هم دایر خواهد شد و در ایام نوروز هم نمایشگاه صنایع دستی با فراوانی بیشتر در سطح استان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و افتتاح «هتل خانه بهروزی» قزوین پس از 4 سال تعطیلی

مرمت و افتتاح «هتل خانه بهروزی» قزوین پس از 4 سال تعطیلی