مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-29سياسي

«بر شانه های اقیانوس» با چاپ جلد پنجم به پایان راه می رسد


مجموعه «بر شانه های اقیانوس» با چاپ پنجمین جلد خود که به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران انجام می شود، به پایان راه خود می رسد.

- مجموعه بر شانه های اقیانوس با چاپ پنجمین جلد خود که به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران انجام می شود، به پایان راه خود می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجموعه بر شانه های اقیانوس را انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسانده و چهار جلد آن تاکنون به چاپ های متعدد رسیده اند و با چاپ جلد پنجم این مجموعه کامل شده و به پایان می رسد.

جلد چهارم این مجموعه مختص نامه های حضرت امیر است و اکنون در آستانه ولادت امیر بیان جلد پنجم این مجموعه که شامل حکمت های رسیده از آن دروازه علوم نبی است، در حال آماده شدن برای چاپ و عرضه است.

نهج البلاغه مانند قرآن، کتاب سبک زندگی است و جامعه ما همان گونه که به آموزه های قرآن نیاز دارد، به معارف نهج البلاغه نیز محتاج است.

نهج البلاغه در همه بخش هایی که برای یک انسان کامل و برای یک جامعه انقلابی کامل لازم و ضروری است، بهترین و وافی ترین مطالب را ارائه می دهد.

بی اطلاعی ما از این دریای معرفت و این کارخانه انسان ساز، از این روست که به خود جرئت نداده ایم با نهج البلاغه مأنوس شده و به صورت مستقیم از سفره پر نعمتش توشه برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بر شانه های اقیانوس» با چاپ جلد پنجم به پایان راه می رسد

«بر شانه های اقیانوس» با چاپ جلد پنجم به پایان راه می رسد