مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:472023-01-29فرهنگي

اکران فیلم های روی پرده با شروع جشنواره فجر ادامه دارد؟


دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بررسی آیین نامه اکران نوروزی و 1402 در هفته های آینده جدی تر انجام خواهد شد، تاکید کرد که فیلم های در حال اکران همزمان با جشنواره فجر و پس از آن هم چنان روی پرده باقی می مانند.

- همایون اسعدیان در گفت وگو با ایسنا درباره جزییات جلسه یکشنبه نهم بهمن ماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: امروز جلسه برگزار شد و فعلاً فیلم جدیدی اکران نخواهد شد اما نمایش فیلم هایی که در حال حاضر روی پرده هستند همزمان با برگزاری جشنواره ادامه خواهد داشت و تغییری در برنامه نمایشی آن ها به وجود نخواهد آمد.

او ادامه داد: در این جلسه شورا بحث هایی درباره آماده سازی آیین نامه اکران سال1402 مطرح شد تا درباره اکران نوروز و سال آینده بررسی های بیشتری را انجام دهیم.

اسعدیان درباره اینکه با توجه به اولویتی که سازمان سینمایی برای اکران سال 1402 براساس فیلم های جشنواره فجر در نظر گرفته آیا تاکنون در این زمینه بحثی در شورای صنفی نمایش مطرح شده است یا خیر گفت: فعلاً گفت وگو های اولیه درباره آیین نامه اکران اتفاق افتاده و بعد از جشنواره هم فیلم هایی که الان روی پرده هستند اکران خود را ادامه می دهند تا وقتی که فروش نداشته باشند.

او همچنین درباره اینکه آیا قرار است فیلم نگهبان شب با توجه به تیزرهایی که در بعضی سینماها از آن پخش شده، به زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم های روی پرده با شروع جشنواره فجر ادامه دارد؟

اکران فیلم های روی پرده با شروع جشنواره فجر ادامه دارد؟