مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:012023-01-29اقتصادي

19 هزارلیتر نفت سفید به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه از ارسال 19 هزار لیتر نفت سفید به منظور تأمین سوخت موردنیاز مناطق زلزله زده ناحیه خوی خبر داد.

- احمد مجرد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: از نخستین دقایق رخداد زلزله شامگاه شنبه (هشتم بهمن ماه) در منطقه خوی تاکنون، به منظور تأمین سوخت موردنیاز گرمایشی و پخت وپز مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی، 19 هزار لیتر نفت سفید به مناطق زلزله زده شهرستان خوی ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون 6 نفتکش نفت سفید از ناحیه سلماس به ناحیه خوی اعزام شده است و با توجه به همجواری انبار نفت ناحیه خوی به مناطق زلزله زده، سوخت کافی به منظور تأمین نیاز روستاهای زلزله زده در این شهرستان وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تأکید کرد: هیچ کدام از تأسیسات، انبارهای نفت و جایگاه های عرضه سوخت استان در اثر زلزله تخریب یا دچار حادثه نشده است و تنها در جایگاه های عرضه سوخت ناحیه خوی، ازدحام وجود دارد.

مجرد با اشاره به اینکه با رخداد زلزله شامگاه شنبه تعداد زیادی از مردم شب را در خودروها و هم زمان با بارش برف سپری کردند، تصریح کرد: هیچ کمبودی به لحاظ تأمین بنزین موردنیاز مردم مناطق زلزله زده وجود ندارد و مناطق همجوار نیز برای کمک رسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 هزارلیتر نفت سفید به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد

19 هزارلیتر نفت سفید به مناطق زلزله زده خوی ارسال شد