مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:172023-01-29اقتصادي

ویدیو/ 10 قلم کالایی که می توان با کوپن الکترونیکی خرید؟


بحث کالابرگ الکترونیک یا کوپن از سال 1397 بارها در جریان اصلاح یارانه های پنهان و حمایت از مردم در جهت تامین کالاهای اساسی مطرح شده بود تا اینکه دولت سیزدهم درصدد برآمد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را در راستای حمایت از معیشت و حفظ سبد غذایی خانوار دنبال کند.

- ویدیو/ 10 قلم کالایی که می توان با کالابرگ الکترونیکی خرید بحث کالابرگ الکترونیک یا کوپن از سال 1397 بارها در جریان اصلاح یارانه های پنهان و حمایت از مردم در جهت تامین کالاهای اساسی مطرح شده بود تا اینکه دولت سیزدهم درصدد برآمد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی را در راستای حمایت از معیشت و حفظ سبد غذایی خانوار دنبال کند.

دریافت 20 MB به اعتقاد کارشناسان در سال های اخیر، ثابت ماندن مبلغ یارانه تاثیری در حفظ قدرت خرید مردم نداشته است، به همین دلیل دولت برای افزایش قدرت خرید مصمم شد، حمایت از سبد غذایی و تحقق سلامت خانوار و مقابله با رانت و فساد و استفاده از کالا برگ الکترونیکی را در دستور کار قرار دهد.

در این طرح مبلغ پرداختی از سوی مردم برای خرید کالاهای اساسی ثابت می ماند و دولت افزایشِ قیمت ناشی از تورم را در طول دوره طرح برعهده می گیرد.

در حال حاضر این طرح در هرمزگان به شکل آزمایشی به اجرا درآمده و قرار است در چند استان دیگر نیز عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدیو/ 10 قلم کالایی که می توان با کوپن الکترونیکی خرید؟

ویدیو/ 10 قلم کالایی که می توان با کوپن الکترونیکی خرید؟