مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-29پزشكي

چاقی عامل مهم در ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن است


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین و ارزان ترین راه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر برطرف کردن عوامل خطر ابتلا به آن ها است که در بین این عوامل مهم ترین موضوع همان تغدیه فرد است چراکه تغذیه نامناسب منجر به بروز چاقی در فرد می شود که همین اضافه .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین و ارزان ترین راه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر برطرف کردن عوامل خطر ابتلا به آن ها است که در بین این عوامل مهم ترین موضوع همان تغدیه فرد است چراکه تغذیه نامناسب منجر به بروز چاقی در فرد می شود که همین اضافه وزن می تواند فرد را بطور همزمان به چند بیماری غیر واگیر مبتلا کند.

علی احمدی 9 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های سیاست گذاران نظام سلامت بیماری های غیرواگیر هستند، این بیماری ها مزمن و طولانی مدت بوده و سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و.

فرد و خانواده همچنین جامعه را در معرض خطر قرار می دهند و هزینه های بسیاری نیز تحمیل می کنند.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: فشارخون بالا، دیابت، سرطان، کبدچرب، بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های کلیوی و گوارشی از جمله بیماری های غیرواگیر مزمن به شمار می آیند که در این میان دیابت و فشارخون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاقی عامل مهم در ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن است

چاقی عامل مهم در ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن است