مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 16:552023-01-29سياسي

چهره مشهد 1402 متفاوت از سال های گذشته خواهد بود


دبیر جشنواره هنرهای شهری شهرداری مشهد گفت: با بهره گیری از المان های آذین بندی، چهره مشهد مقدس را امسال متفاوت خواهیم کرد و ادوار گذشته را آسیب شناسی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مسافری ظهر یکشنبه در نشست خبری تبیین جشنواره هنرهای شهری مشهد در بهار 1402 اظهار کرد: در استقبال از بهار 1402 سعی شده آثار از جنبه صرف زیباشناسی خارج شود و نگاه عمومی تری به آنها داشته باشیم دبیر جشنواره هنرهای شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه استقبال از بهار 1402، تفاوت هایی را با ادوار گذشته دارد، اظهار کرد: با توجه به تقارن آغاز بهار با ماه مبارک رمضان، مضامین مرتبط درنظر گرفته شده و یکی از محورهای فراخوان منتشر شده به رمضان اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، یکی از موضوعات حائز اهمیت، زیست شبانه شهر بوده که مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در همین راستا تلاش کردیم چهره و خدمات فرهنگی و هنری برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به شکل مطلوبی رقم بخورد.

مسافری با اشاره به رویکرد تعاملی در استقبال از بهار 1402، افزود: در این دوره سعی کردیم آثار از جنبه صرف زیباشناسی خارج شود و نگاه عمومی تری به آنها داشته باشیم؛ به همین منظور، با همفکری و بهره گیری کرسی های دانشگاهی و حوزه های نظریه پردازی سعی کردیم در این راستا گام برداریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره مشهد 1402 متفاوت از سال های گذشته خواهد بود

چهره مشهد 1402 متفاوت از سال های گذشته خواهد بود