مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-29اقتصادي

جهانی: وقتی می گویم 28 هزار شغل ایجاد شده سرم «سوت» می کشد!


انتشارگزارش های خبرگزاری مهر پیرامون افزایش نرخ بیکاری وآمارهای عجیب اشتغالزایی واکنش متولیان را به همراه داشت تامدیرکل کار لرستان بگوید: - وقتی خودم می گویم28هزار شغل ایجاد شده سرم سوت می کشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جهانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به آمار اشتغال در لرستان و سامانه رصد در این رابطه، اظهار داشت: این سامانه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزارت کشور راه اندازی شده است.

وقتی خودم می گویم 28 هزار شغل ایجاد شده سرم سوت می کشد! وی با بیان اینکه این سامانه برای رصد، پایش و نظارت طرح های اشتغالزایی راه اندازی شده است، عنوان کرد: این سامانه تنها در لرستان راه اندازی نشده، بلکه برای کل کشور است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در پاسخ به این سوال که آیا با 300 میلیون تومان می شود شغل ایجاد کرد؟ گفت: سوال من این است که اگر با این میزان تسهیلات شغل ایجاد نمی شود، پس چرا مراجعه کننده برای دریافت این تسهیلات داریم؟ جهانی با بیان اینکه من هم مانند شما هستم و این ان قلت هایی را دارم که 28 هزار شغل یعنی چه؟ وقتی خودم می گویم 28 هزار شغل ایجاد شده سرم سوت می کشد، مگر می شود 28 هزار شغل ایجاد کرده باشیم؟ ادامه داد: این عدد خیلی است، اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانی: وقتی می گویم 28 هزار شغل ایجاد شده سرم «سوت» می کشد!

جهانی: وقتی می گویم 28 هزار شغل ایجاد شده سرم «سوت» می کشد!