مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-29سياسي

امضای تفاهم نامه پژوهشگاه میراث فرهنگی با دانشگاه خوارزمی


پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با دانشگاه خوارزمی در راستای همکاری های نظامند مشترک پژوهشی در حوزه های حفاظت ومرمت اشیاء، ابنیه و بافت های تاریخی تفاهم نامه علمی پژوهشی امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، شناسایی و بهره برداری از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی موجود درکشور برای توسعه امر پژوهش و تولید علم، تقویت ارتباط میان نهادها، موسسات علمی و پژوهشی از موجبات تسریع در روند دستیابی به اهداف علمی و فرهنگی کشور خواهد بود.

در این راستا و با هدف ارتقاء مطالعات و طرح های آموزشی، پژوهشی، فنی و مهندسی تفاهم نامه همکاری به امضای مصیب امیری رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری و علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی رسید.

گسترش همکاری های علمی و پژوهشی میان طرف ها در تمامی زمینه های علمی مورد علاقه و توافق با در نظرگرفتن تمامی امکانات علمی، آزمایشگاهی، آموزشی، پژوهشی، فنی و مهندسی با هدف ارتقاء مطالعات و طرح های آموزشی، پژوهشی، فنی و مهندسی مرتبط با وظایف و بهره گیری از امکانات و توانمندی های علمی، تخصصی، مشورتی، تجهیزاتی و کتابخانه ای در حوزه های مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری از جمله موضوعات مرتبط با ریسک، مدیریت و کاهش خطرپذیری سوانح و حوادث ، مدیریت بحران، پدافند غیر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه پژوهشگاه میراث فرهنگی با دانشگاه خوارزمی

امضای تفاهم نامه پژوهشگاه میراث فرهنگی با دانشگاه خوارزمی