مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-29حوادث

آمادگی تیم های درمان اضطراری و سحر برای ارائه خدمات در خوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تیم های درمان اضطراری (BHCU) و سحر(سفیران حمایت روانی) برای ارائه خدمات در خوی آمادگی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وقوع زلزله شامگاه گذشته در شهرستان خوی و با توجه به اینکه زنجان معین آذربایجان غربی است به محض وقوع  این حادثه بلافاصله اعلام فراخوان و آماده باش به همه نیروها در شهرستان ها و پایگاه ها داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: شامگاه گذشته سه تیم واکنش سریع و یک تیم آنست(سگ های زنده یاب) همراه با تجهیزات مورد نیاز بلافاصله به این منطقه زلزله زده اعزام شدند، اقدامات امدادی این تیم های اعزامی در شهرستان خوی آغاز شده است.

موسوی تاکید کرد: با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شامگاه گذشته یک محموله چادر امدادی به میزان 400 دستگاه بارگیری و به این شهرستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: دو تیم تخصصی درمان اضطراری(BHCU) و تیم سحر(سفیران حمایت روانی) هلال احمر استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تیم های درمان اضطراری و سحر برای ارائه خدمات در خوی

آمادگی تیم های درمان اضطراری و سحر برای ارائه خدمات در خوی