مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-29سياسي

زبان هنر؛ مشخصه اصلی برنامه های کانون پرورش فکری در دهه فجر


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: بهره گیری از زبان هنر مشخصه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است چراکه این امر به صورت غیرمستقیم اثرپذیری بیشتری دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: بهره گیری از زبان هنر مشخصه برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است چراکه این امر به صورت غیرمستقیم اثرپذیری بیشتری دارد.

طاهره حمیدی، امروز یکشنبه 9 بهمن در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: کسب بیش از 200 نشان ملی و بین المللی توسط اعضای کانون، رشد 100 درصدی بازدید از کانون و رشد 80 درصدی امانت کتاب از جمله موفقیت های این مجموعه در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری زمینه پرورش استعداد و رشد خلاقیت ها فراهم می کند و تاکنون دستاوردهای خوبی داشته که نیاز است به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود، افزود: از دیگر اقدامات کانون راه اندازی 2 مرکز فرهنگی هنری مخصوص کودکان فراگیر با نیاز ویژه بوده که در شهرستان های بیرجند و قاینات راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: استقبال کودکان و نوجوانان از مهرواره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر؛ مشخصه اصلی برنامه های کانون پرورش فکری در دهه فجر

زبان هنر؛ مشخصه اصلی برنامه های کانون پرورش فکری در دهه فجر