مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:002023-01-29اجتماعي

پیگیری راه اندازی مرکز خدمات مشاوره روانشناختی در درگزین


رییس اداره بهزیستی شهرستان درگزین از پیگیری برای تاسیس و راه اندازی مرکز خدمات مشاوره روانشناختی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی شهرستان درگزین از پیگیری برای تاسیس و راه اندازی مرکز خدمات مشاوره روانشناختی در این شهرستان خبر داد.

فرانک محمدی یکشنبه 9 بهمن ماه در همایش ارتقاء سلامت روان و پیشگیری از خشونت ها که با حضور مسئولان شهرستان درگزین و نیز مشاوران مدارس، والدین دانش آموزان، دهیاران، خانواده جانبازان، مددجویان بهزیستی، دانش آموزان متوسطه دوم و سرحلقه های صالحین برگزار شد، اظهار کرد: از حدود دو ماه پیش با آغاز فعالیت اداره بهزیستی شهرستان تازه تاسیس درگزین یکی از اقداماتی که در این مدت کوتاه پیگیر انجام آن هستیم راه اندازی مرکز خدمات مشاوره روانشناختی با واگذاری مجوز به بخش خصوصی است.

وی وجود مراکز مشاوره را بال کمک به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، به عنوان پناهگاه و ملجا برای التیام دردهای روانی و بهتر زیستن دانست و خاطرنشان کرد: هر گام کوچک علمی و صحیح که مسئولان امر به عنوان یک رسالت برای کاهش آسیب های اجتماعی بردارند، به طور قطع برای رفع مشکلات آسیب های اجتماعی جامعه موثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی مرکز خدمات مشاوره روانشناختی در درگزین

پیگیری راه اندازی مرکز خدمات مشاوره روانشناختی در درگزین