مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-29سياسي

واکنش کوثری به ماجرای سفارت آذربایجان


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حادثه سفارت آذربایجان گفت که جریانات سوء استفاده گر و فرصت طلب بدانند که به اهداف شان در ماجرای سفارت آذربایجان در ایران نخواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق رخ داده به دنبال حمله یک فرد مسلح به سفارت کشور جمهوری آذربایجان در تهران گفت: در همان ساعات آغازین این اتفاق، فرد مورد نظر دستگیر شد و مورد بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که این کار با انگیزه شخصی انجام شده و حمله، حمله تروریستی نبوده است.

وی افزود: در همان ساعات ابتدایی این اتفاق جریانات سوء استفاده گر سعی داشتند تا این حمله را یک حمله تروریستی معرفی کنند، اما در بازجویی هایی که از فرد حمله کننده به سفارت انجام شد مشخص شد که انگیزه، یک انگیزه شخصی بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جریاناتی که به دنبال سوء استفاده از اتفاق رخ داده برای سفارت آذربایجان هستند و می خواهند از این آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند، بدانند که مقامات جمهوری اسلامی ایران بسیار عاقل تر و هوشمندتر از این حرف ها هستند که بخواهند در بازی این جریانات سوء استفاده گر و فرصت طلب قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کوثری به ماجرای سفارت آذربایجان

واکنش کوثری به ماجرای سفارت آذربایجان