مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-29سياسي

55 هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر هستند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی گفت: 55 هزار و 415 نفر در استان تحت پوشش بیمه این صندوق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا اسدی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: بیمه های اجتماعی یکی از پایه های توسعه در کشورها و جهان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار صندوق بیمه ای در سطح کشور جامعه هدف خود را تحت پوشش دارند، افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان تحت عنوان مولود انقلاب، جوان ترین صندوق بیمه ای و دومین صندوق از لحاظ ضریب پوشش در سطح کشور است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی با بیان اینکه از تیرماه سال جاری طرح کرامت در صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان اجرایی شده است، گفت: بر اساس اجرای این طرح یک میلیون نفر به حوزه بیمه عشایری و روستایی اضافه می شوند.

وی ادامه داد: سهم خراسان جنوبی از اجرای این طرح 10 هزار و 52 نفر پیش بینی شده است که امیدواریم بتوانیم با کمک همکاران و مسئولین استانی محقق شود.

اسدی با اشاره به اینکه تمام افرادی که بین 18 تا 50 سال سن دارند می توانند تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار گیرند، عنوان کرد: در حال حاضر 55 هزار و 415 نفر در سطح استان تحت پوشش بیمه هستند که نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر هستند

55 هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه روستاییان و عشایر هستند