مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:352023-01-29سياسي

تخصیص 600 میلیارد از مصوبات سفر رییس جمهوری در ساری


در جریان سفر رییس جمهوری به مازندران 2هزار و 250 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی نیمه کار شهرستان ساری مصوب شد که تاکنون 600 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

- ایسنا/مازندران فرماندار ساری گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به مازندران 2هزار و 250 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی نیمه کار شهرستان ساری مصوب شد که تاکنون 600 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

محمدعلی نوبخت امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه در شرایطی که دشمنان با تمام توان و قوا درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام و ترویج یأس و ناامیدی در بین مردم هستند، اظهار کرد: ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه لازم و ضروری است و فرارسیدن جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای تحقق راهکار اصولی است.

وی با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان باید از فرصت دهه مبارک فجر برای تبیین و بازگو کردن دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام اسلامی در بین مردم استفاده کنند، افزود: در دهه مبارک فجر امسال، 219 طرح عمرانی در بخش های مختلف با صرف 613 میلیارد تومان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

فرماندار ساری با اعلام اینکه از مجموع این طرح ها، 171 طرح با صرف 402 میلیارد تومان اعتبار مربوط به مناطق روستایی و بقیه مربوط به مناطق شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 600 میلیارد از مصوبات سفر رییس جمهوری در ساری

تخصیص 600 میلیارد از مصوبات سفر رییس جمهوری در ساری