مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:352023-01-29سياسي

مافیای سیگار تطمیع نمایندگان را آغاز کرده است/ بودجه سلامت زیاد نشده


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مافیای سیگار از هم اکنون کار خود را آغاز کرده و پیامک هایی برای تطمیع نمایندگان مجلس ارسال می شود؛ مافیای سیگار همیشه هست و در آینده نیز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،علی اصغر باقرزاده، عضو کمیسیون بهداشت مجلس در کشیک سلامت  شبکه سلامت گفت: هر ساله مسیر اشتباه در بودجه نویسی در کشور تکرار می شود.

سال ها این شعار مطرح می شود اما عوامل متعددی چه داخلی و چه خارجی مانند دیگر شعارهایی که داده می شود، باعث شده که همان مسیر اشتباه تکرار شود.

میزان منابع و درآمد و هزینه کرد دولت مشخص است و اصلا لازم نیست که سازمان های عریض و طویل برای بودجه نویسی تشکیل و چندماه از وقت مجلس صرف رسیدگی به بودجه شود.

وی ادامه داد: ما باید شاخص ها را بهبود دهیم و بر اساس آنها، بودجه را مشخص کنیم.

به عنوان مثال بودجه سلامت باید به گونه ای نوشته شود که در مواردی مانند کاهش مصرف سیگار و کالاهای آسیب رسان فرهنگ سازی شود اما متاسفانه خلاف قانون، این اتفاق روی نمی دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: ما از حقوق حداقلی کارگران که خط فقر هم محسوب می شود، مالیات می گیریم اما زمانی که بحث اخذ مالیات از محصولاتی مطرح می شود که میلیاردها تومان به بخش بهداشت و درمان ضرر می زنند، برخی با آن مخالفت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای سیگار تطمیع نمایندگان را آغاز کرده است/ بودجه سلامت زیاد نشده

مافیای سیگار تطمیع نمایندگان را آغاز کرده است/ بودجه سلامت زیاد نشده