مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-29فرهنگي

میزبانی پردیس سینمایی اسلامشهر از جشنواره فیلم فجر


ورزشی شهرداری اسلامشهر گفت: فیلم های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی اسلامشهر برای علاقمندان به هنر و سینما اکران می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام بهنام میرزاپور رییس سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی شهرداری اسلامشهر عصر امروز در نشستی با خبرنگاران که در محل سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی برگزار شد، با تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با آغاز جشن های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران می شود.

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با دبیرخانه مرکزی فیلم فجر، امسال فیلم های این جشنواره از تاریخ 12 بهمن تا 22 بهمن ماه جاری در معرض نمایش قرار می گیرد و علاقه مندان می توانند از تاریخ 10 بهمن به صورت اینترنتی و از طریق سایت های معتبر مانند گیشه7، آی تیکت و ایران تیک و.

نسبت به تهیه بلیط فیلم های جشنواره اقدام کنند.

رییس سازمان فرهنگی-اجتماعی-ورزشی شهرداری اسلامشهر با اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر، بیان کرد: ویژه برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و با مشارکت مراکز فرهنگی و موسسات قرآنی و ادارات شهرستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی پردیس سینمایی اسلامشهر از جشنواره فیلم فجر

میزبانی پردیس سینمایی اسلامشهر از جشنواره فیلم فجر