مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-29سياسي

دهه فجرفرصتی برای بازگو کردن جهاد تبیین در بین افراد غافل است


یکی از سفارشات مقام معظم رهبری بازگو کردن جهاد تبیین در مناسبتهای مختلف است که در ایام دهه فجربهترین فرصت برای بازگو کردن آن دربین افراد معاند وغافل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب عصر امروز در جلسه هماهنگی و بررسی برنامه های دهه فجراظهار کرد: بهمن ماه امسال سبب بصیرت معنوی برای همه مردم کشور تبدیل خواهد شد.

وی افزود : وحدت واتحادی که در بین ادارات شهرستان میناب  ومردم وجود دارد سبب شده است که همه برنامه های فرهنگی در شهرستان به خوبی انجام شود وهمیشه شاهد حضور گسترده مردم در این برنامه ها هستیم.

امام جمعه شهرستان  میناب عنوان کرد: در شهرستان میناب برنامه های مهم فرهنگی زیادی برگزارشده است که گزارش نشده و پشتوانه همه این برنامه ها همان اتحاد وهمدلی به وجود آمده در بین مسئولان و مردم است.

ابراهیمی با بیان اینکه بهتراست برنامه های فرهنگی با حضورنسل جوان ونوجوان کشور برگزار شود گفت: بیان دستاوردهای نظام وانقلاب باید در بین همه گروهها واقشار وسنین باشد به همین منظور بهره گیری از نسل نوجوان وجوان در برنامه های فرهنگی  مورد تاکید است.

وی با اشاره به دگرگون کردن فضا ومبلمان شهری به رنگ وبوی انقلاب ودهه فجر توسط شهرداری ها وادارات خاطر نشان کرد: انتظار است تا با مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجرفرصتی برای بازگو کردن جهاد تبیین در بین افراد غافل است

دهه فجرفرصتی برای بازگو کردن جهاد تبیین در بین افراد غافل است