مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-29اجتماعي

سرانه آموزشی قم در کشور مطلوب نیست


مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: سرانه آموزشی قم در بین اداره کل آموزش و پرورش کشور جایگاه 27 است که این شرایط مطلوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: یکی از ملزومات مهم و اساسی در امر تعلیم و تربیت فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به وضعیت مدارس استان قم از نظر تراکم جمعیتی گفت: حضور دانش آموزان در کلاس های درس در شهر مقدس قم حدود 38 نفر است و در برخی از کلاس ها نیز بیش از 40 نفر از دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: قم در زمینه تراکم جمعیت دانش آموزان در کلاس های درس رتبه سوم کشوری را دارا است که این شرایط مطلوب نیست و در این زمینه زمینه نیازمند اقدام جهادی هستیم.

رحیمی ادامه داد: سالانه 10 تا 12 هزار نفر بر جمعیت دانش آموزان در استان قم افزوده می شود و سرانه آموزشی قم در بین اداره کل آموزش و پرورش کشور جایگاه 27 است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت: نرخ رشد مهاجرت به قم بیشتر از میانگین کشوری است و در سال تحصیلی گذشته 285 هزار دانش آموز در استان قم مشغول به تحصیل بودند که این تعداد در سال جاری به بیش از 295 هزار نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزشی قم در کشور مطلوب نیست

سرانه آموزشی قم در کشور مطلوب نیست