مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 21:302023-01-29اقتصادي

مردم ناهماهنگی ها در تعطیلی اصناف را برنمی تابند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم برخی ناهماهنگی ها در خصوص تعطیلی اصناف به بهانه های مختلف را برنمی تابند و حل این مسائل نیازمند نظارت و برنامه ریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل صمت استان سمنان با وی، با اشاره به حجم کار وسیع در صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: مقابله با مشکلات در این بخش نیازمند کار جهادی و شبانه روزی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده مردم در حوزه تجارت، بحث نظارت است، افزود: مردم وجود نرخ های متعدد در بازار یا برخی ناهماهنگی ها در خصوص تعطیلی اصناف به بهانه های مختلف را برنمی تابند و حل این مسائل نیازمند نظارت و برنامه ریزی مدیریت شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: بحث افزایش قیمت ها و نظارت بر قیمت ها یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی مردم استان است که مسؤولان و دستگاه های ذی ربط باید با برنامه ریزی مناسب، نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

مطیعی با بیان اینکه ذخیره سازی گاز امری زمان بر است، افزود: در حال حاضر، باید با امکانات موجود نسب به رفع مشکلات اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ناهماهنگی ها در تعطیلی اصناف را برنمی تابند

مردم ناهماهنگی ها در تعطیلی اصناف را برنمی تابند